Известие

Collapse
No announcement yet.

Help! - Проблемът вече е решен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Още ме е яд че не си запазих опаковката с щампички Алфа Ромео
    Когато си тъп, обикновено е за цял живот...
    _________________________________________________
    Alfa Romeo 33 1.5 IE`1991 - Трента тре
    Suzuki Alto 1.0 GL`1998 - Тамагочко

    Comment


    • #17
      пазим ти я,мини да си я вземеш
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от drigata
        пазим ти я,мини да си я вземеш
        О.К., може след празниците да мина! Айде приятна почивка от мен
        Когато си тъп, обикновено е за цял живот...
        _________________________________________________
        Alfa Romeo 33 1.5 IE`1991 - Трента тре
        Suzuki Alto 1.0 GL`1998 - Тамагочко

        Comment


        • #19
          Гледам, че дебитомерът е откачен от поставката си за да не се спука паквъпросния въздуховод и да стои правилно. Не се ли премества тогава проблемът към капака на филтъра? Не се ли изкривява неговия въздуховод. Ако не, ще взема и аз така да направя.
          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Vesko84
            Гледам, че дебитомерът е откачен от поставката си за да не се спука паквъпросния въздуховод и да стои правилно. Не се ли премества тогава проблемът към капака на филтъра? Не се ли изкривява неговия въздуховод. Ако не, ще взема и аз така да направя.
            Това се прави заради кихалката на газовата,иначе се къса въздуховода много по лесно
            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
            0899832271 Сашо

            Comment


            • #21
              Да знам, и на мен ми си скъса от това, но мислех че няма смисъл да си купя, за да се скъса отново. Въпросът ми беше, ако се премести дебитомера на ляво, няма ли пък натискът да мине върху капака на въздушния филтър и неговия въздуховод да се огъне много?
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Vesko84
                Да знам, и на мен ми си скъса от това, но мислех че няма смисъл да си купя, за да се скъса отново. Въпросът ми беше, ако се премести дебитомера на ляво, няма ли пък натискът да мине върху капака на въздушния филтър и неговия въздуховод да се огъне много?
                Мести се и кутията на въздушния филтар
                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                0899832271 Сашо

                Comment


                • #23
                  Знаех си че не е толкова лесно, колкото изглежда. Мерси за инфото
                  2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                  ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    И аз най-накрая измислих решение и прилагам снимки. Дано се окаже удачно, сега колата има по-зъл звук и поолекна с поне килограм. Не очаквам да върви повече, защото конуса е ефтинджос.

                    Сега няма да с притеснявам поне, че новият въздуховод пак ще се напука, тъй като изместихме дебитомера с към 4см.

                    Беше трудно само да закрепя конуса, тъй като е с по-голям диаметър от този на дебитомера. Ако някой знае от къде мога да си взема преходна тръба с различни размери в двата края или нещо подобно, ще съм много благодарен
                    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Пробвах ги аз вече тия схеми и се отказах от тях. Колата ми се спъваше между 2 и 3 хиляди оборота, явно смучеше топъл въздух. Върнах си кутията и колата направо литна. Просто за единия звук не си заслужава според мен. Да не говорим, че тия евтинджоските конуси 20~лв ти вкарват всевъзможни боклуци в двигателя ... затова има K&N-и по 200 лева дето изглеждат по същия начин.
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #26
                        За проблеми с вървежа мога да кажа, че няма никакви. В никакъв случай не върви по зле. Само дето не е хванат добре и вече падна веднъж, мислим други варианти за захващане.
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X